Geoblog.pl    didi    Podróże    Indochiny w 18 dni...    Kambodża - Siem Rap

Kambodża - Siem Rap

Kambodża
Kambodża, Siem Reap

Pobudka wczesnie rano. Samochó juz na nas czekal, a my dopiero kończylismy śniadanie. Przyjechał po nas van Lexusa (takich w Europie jeszcze nie widziałem). Miły kierowca, ale niestety nie znał dobrze angielskiego więc cala komunikacja odbywała sie na telefonie z Su. Droga do granicy trwała 3,5 h. Długo.. Jeszcze niestety wystepuje brak aklimatyzacji więc szybko zasypiamy. Budzimy sie na granicy Tajlandii z kambodżą. Tam czeka na nas manager który zalatwia wszystkie formalności wizowe. Przechodzimy na druga strone. Tam czeka na nas już nasz przewodnik Phirum ( mily facet). Trasa z granicy do Siem Rap pokonujemy vanem Mercedesa. Po 3 h jazdy jestesmy na miejscu. Na poczatek próbuje jechac z anmi do zaprzyjaźnionychg sklepów ale szybko sobie odpuszcza - wszystko kiczowate - masakra. jedziemy do hotelu. Hotel ok. przebieramy sie i mamy czas wolny do 20.30. Basen , kolacja. O 20.30 przyjeżdża po nas Phirum i jedziemy na nocne zwiedzanie Siem Rap. Wracamy do pokoju po 2,5 h i zasypiamy. Rano ciezko będzie wstac.
Na szybko ceny:
w hotelu kolacja dla 4 osób to wydatek, 18 dolarow. tanio . Pjciec zjadł sphagetti! Alkohol tani - butelka ryzowej wódki, 1,5 dolara, famous grose 6,5 dolara, drogi nabiał, papierosy 1 dolar paczka marlboro.
Ok. Na razie tyle. Razem z Leszkiem pozdrawiamy nasze dzieci, które czytaja tego bloga. hallo Konstancja, Tymon i Łukas :).
Pa.

EWCIA
EWCIA - 2009-10-31 20:21
NO nareszcie !!!! EXtra zdjęcia, Lesiu ale wybrałeś sobie Laski !!!
Wyglądacie jakoś marnie, zmęczeni, głodni !
Trochę więcej uśmiechu na twarzy, chyba jesteście na WAKACJACH !!!
Buziaczki !

Siemion
Siemion - 2009-10-31 21:27
Faktycznie aklimatyzacja musi być uciążliwa i przykra wręcz. Najgorzej, że Gienutek się nie zaaklimatyzował i nie ma szans na aklimatyzację... Jest on tam jeszcze z wami? Bo zdjęcia bez niego pobudzają wyobraźnię... Przyznajcie się, co z nim zrobiliście? Poza tym wyglądacie wszyscy jak na planie filmowym Tarantino i Rodrigueza. Trochę makabrycznie, bo jak Ewcia zauważyła bez uśmiechu, a dla mnie jak w schizofrenicznym letargu, coś jak "Jadeitowy skorpion" Woodego Allena; no i trochę komicznie - Daniel jakby w "Kosmicznych jajach" niczym mistrz Joda na tych kambodżańskich budowlach... Chyba tempo za szybkie... Mimo wszystko nie poddawajcie się. Pozdro.

stasiu
stasiu - 2009-10-31 22:10
Ewa napisała trafnie jak cholera. Wyglądacie jak męczennicy jacyś. A ja myślę, że chyba brakuje Wam polskiej cieczy białej, którą tutaj popijamy coca colą...

stasiu - 2009-10-31 22:16
Phirum - jedyny który się uśmiecha na tych zdjęciach..

Ewcia
Ewcia - 2009-10-31 22:18
Hi, hi, hi Stasiu masz rację, pewnie to by ich postawiło na nogi. Może zrobimy im małą niespodziankę, wyślemy mały zestaw DHL-em. Zobaczycie jakie wtedy będą UŚMIECHY - od ucha do ucha.
Tomciu !!!! świetne, idealne komentarze dla naszych bohaterów. Myślę, że będzie ich trzeba podtrzymywać na siłach. .... a może to .... Hej, hej FALUBAZ !!!!
Aha taka informacja na szybko, może w DUBAJU spotkacie Pana R. Dowhana, jest właśnie na zasłużonych wakacjach przed poważną decyzją co do wyboru nowego składu naszego ZŁOTEGO ZESPOŁU !
Pozdrawiamy z Łukaszkiem cieplutko, pa !!!

rspoland
rspoland - 2009-11-01 01:03
znowu połowa wpisu o pieniądzach :) myślałem że pojechaliscie zwiedzac:) wiem że jest przej...... ane bo temperatury wysokie, pamiętam jak rok temu zrezygnowaliście z ojciem z wycieczki do centrum Dubaju. więc nie dziwcie się że sa tacy zmordowani.

Konstanca Szymanowska
Konstanca Szymanowska - 2009-11-03 18:21
Mam nadzieję że tam fajnie.

hubsag
hubsag - 2009-11-04 00:51
echh... napawają mnie wspomnienia... a Azja wciąga...