Geoblog.pl    didi    Podróże    Wielki powrót - czyli Tajlandia, Kambodża, Laos, Emiraty    chiang rai

chiang rai

Tajlandia, Chiang Rai

Dzis sobota... wczoraj wieczorem chodzilsmy od biura do biura i szukalismy ofert na najblizsze dni. Finalnie postanowilismy skorzystac z oferty naszego kierowcy, z ktorym jechalismy z lotniska w Chiang Mai. Umowilismy sie na godzine 9.00 pod naszym Guest Housem i wyjechalismy do polozonego najbardziej na polnoc miasta w Tajlandi czyli do Chiang Rai. Glownm celem naszej podrozy na dzis byla White Temple i Long Nack Girls czli kobiety z dlugimi szyjami. Generalnie swiatynia jest wspaniala i jedyna taka naswiecie. To prawdziwy rarytas... Z white temple wyruszylismy z naszym kierowca do wioski plemienia gdzie po raz pierwszy spotkalismy sie z osobliwymi kobietami noszacymi na szyjach przedziwne obrecze. Pogoda caly czas super, jednak wilgotnosc daje nam sie juz mocno we znaki. Wlasnie znalazlem chwilke .. przed posilkiem zeby cos napisac. Dzis jeszcze idziemy na Thai boxing ... zaczynamy o 21. Pozdrowienia dla wszystkich. :-)

mamuśka
mamuśka - 2012-11-03 21:31
super fotki

reszta wąskich
reszta wąskich - 2012-11-04 12:44
Nieustannie was pozdrawiamy. Juz troszeczke się stęsknilismy. Zdjecia piękne. Czapeczki pyszne. Zwiedzajcie jak najwięcej.pa.

brat
brat - 2012-11-04 17:12
no na tym Tajskim boxie pewnie było co oglądać ...trzeba było sobie ustawić podróż na dzisiejsze GP Abu Dhabi ...

ŻONKA
ŻONKA - 2012-11-04 23:14
Noooo fotki rewelacja !!!! Ale piękne miejsce ! Daniel jak Ci do twarzy z tymi obręczami !!! Już Cię widzę z tą biżuterią na imprezie :)))) i przy boku Lesiu w tej czapeczce. XDEMON cały wasz.
My z Łukim już się bardzo stęskniliśmy, pozdrawiamy cieplutko i przesyłamy wielkie całusy, paaaa:))