Geoblog.pl    didi    Podróże    Pionierska wyprawa do Ameryki Południowej - baza Wenezuela    Drugi dzien w Santa Elena

Drugi dzien w Santa Elena

Wenezuela
Wenezuela, Santa Elena de Uairén

Generalnie nie ma o czym pisac... autem do miasta, nie ma co zwiedzac.. male miasteczko na granicy z Brazylia... kawa obiad, powrot pieszo do eco lodge i walka z lefthansa i bagazami.

jedna rozmowa zajmuje okolo 1h, a takie mielismy dwie.

O 21 w lozkachi wszyscy sapli.. wyczerpanie mnaterialu jkuz wszystkim dalo sie we znaki... najgorszy jek brak jakichkolwiek informacji... kazdy sioe wkurza i ...

nie wiemy nawet oficjalnie ile pieniedzy mozemy wydac na artykuly pierwszej potrzeby tak aby zostaly one nam wrocone.... na razie zbieramy paragony i tyle.Pozdrawiam wszystkich,

PS

Serdeczne pozdrowienia i caluski dla mojej rodzinki... i specjalne dla Konstancji i Tymonka... dajcie buziaczka Tosi ode mnie :)

Pa.

Wuja Andy
Wuja Andy - 2011-11-02 19:44
Gdyby wszystko lecialo zgodnie z planem , byloby nudno i nie byloby wspomnien ! :-)))

Picek z Chabrowej 1
Picek z Chabrowej 1 - 2011-11-02 20:42
Czesc, najwazniejsze ze wszyscy jestescie w jednym kawalku i zdrowi. Swinia sie nie myje i zyje wiec i Wy przezyjecie. Pozyczcie mydlo od Jurka :-)
Moze podeslac Wam cos DHL'em - podaj adres

braciszek
braciszek - 2011-11-02 22:01
no to nieźle z tymi bagażami Was załatwili ... zobaczymy kiedy Wam je dostarcza może w ramach rekompensaty dostaniecie zwrot za całą wycieczkę ...

braciszek - 2011-11-03 08:41
jeszcze w ramach info to Wam napisze że w Tarnowie się robi paka na mistrza ... Kacper Gomólski w Tarnowie ... a z info na stan bieżący mamy bohatera narodowego posadził boeinga 767 231 osób na pokładzie bez podwozia na okęciu ... akcja roku jak na rzece Hudson ... koleś wywodzi się z aeroklubu ziemi lubuskiej obecnie jest w aeroklubie leszczyńskim ... skoro u Was nie ma co pisac to ja wam chociaż garść info sprzedam ...

GAPA
GAPA - 2011-11-03 15:07
W oczekiwaniu na kolejne wieści zza "wielkiej wody" umili Państwu czas Jesus Avila "ELEGIA MARGARITEŃA" wenezuelskie klimaty przy których chłopaki zasypiają śniąc o niemieckiej solidności i odzyskaniu bagażu ;)

Ewa S
Ewa S - 2011-11-03 17:53
Tata mówi, że możecie wydać chyba po 300 auro na głowę. Nie jest pewien :)

Tymon
Tymon - 2011-11-04 07:36
kocham cię

EWA i ŁUKI
EWA i ŁUKI - 2011-11-04 11:25
Noooo Panowie, głowa do góry wszystko będzie OK. Coś jakiś smutny klimat udziela się na blogu. Dacie radę !!!!!! Cieplutkie pozdrowienia dla Lesia od żonki i synusia. WIEWIUR nie poddawaj się !!!! Serdeczne pozdrowienia dla całej pozostałej ekipy !!!

Wałki
Wałki - 2011-11-05 00:11
Twardym trzeba być, nie miętkim! :) Cieszcie się widokami, klimatem, jedzeniem. Trzymamy kciuki, żeby bagaże się znalazły, ale nie dajcie sobie tym popsuć tej wyprawy! Wszyscy Wam zazdroszczą :)