Geoblog.pl    didi    Podróże    Azja jesienia, Indonezja,Malezja, Wietnam    Singapore - tranzyt do Hanoi

Singapore - tranzyt do Hanoi

Singapur
Singapur, Singapore Airport

Poranny bezpieczny lot z Langkawi. Wylądowaliśmy planowo o 10.20. Teraz śmigamy po bagaże i przesiadamy się na Tiger Airlines.
Pa.
już nie jest tak miło nie udało nam się wejść na pokład samolotu do hanoi dlatego że nie mieliśmy vis teraz o wizy należy aplikować przeZ stronne ambasady wietnamskiej próbowaliśmy przez dwie godziny do czasu odlotu naszego samolotu nie udało się w tej chwili czekamy na aplikacje które mają przyjść jutro poniedziałek dzwoniliśmy do ambasady wietnamski nikt nie chcial dzisiaj pomóc co tam siedzimy na lotnisku.
może jutro uda się polecieć tiger na szczęście potwierdził że zamieni nam bilet za opłatą i nie anuluje lotu z hanoi do singapuru.
Zatem czekamy.... Już była Barcelona, a teraz Singapur.

wascy
wascy - 2013-11-03 11:35
to troche kicha ale w tym szalensteie musicie znalezc troche przyjemnosci Wojtus dzieki za telefon. uwazajcie na siebie i nie traccie czujnosci buziaki

wacsy
wacsy - 2013-11-03 16:54
wojtus zapomnialam ci przypomniec zebys zbieral dla kacpra pieniazki tylko pisz skad sa