Geoblog.pl    didi    Podróże    Berlin-Mumbai-New Delhi-Agra-Kathmandu-Goa-Istanbul-Berlin    Uwienczenie malowniczego trekingu niezapomnianymi widokami w Nangarkot

Uwienczenie malowniczego trekingu niezapomnianymi widokami w Nangarkot

Nepal
Nepal, Nagarkot

Moi drodzy, dzisiejszy dzien byl bardzo intensywny.
Jak juz wiecie, rano latalismy samolotem wokol Himalajow... widzielismy Mount Everest i inne wysokie szczyty, ktorych nazwy podalem wczesniej.. ale to nie koniec... w poprzednim wpisie zakonczylem na sniadaniu.. (mialem ochote zjesc cieple sniadanie wiec ucieklem)... z bloga...zaraz pozniej wyjechalismy do Monkey Temple... urokliwe mierjsce.. super, ale najwazniejsza atrakcja dnia to trekking...
zaczelimy naprawde ostro... ale po 3 km mielismy juz dosc... widoki super, wszystko super, przewodnik,ekstra. .. podam e-mail na specjalne zyczenie....po 18 km wspinaczki dotarlismy w koncu do Nangarkot - miejsce gdzie mozna podziwiac wschod i zachod Slonca... my mielismy zaplanowany zachod Slonca.. widoki - dech w piersi zapierajace i do tego cudowny hotel z restauracja i czego wiecej potrzeba?
Niczego... Doi nbepalu na pewno wroce ... ekstra..
Teraz piszemy do was i dodajemy fotki... niestety tylko z walka aparatu, (super fajna maszyna i nawet pokazuje na focie miejsce - ma wbudowany GPS i nawet "mister gadget" Waski nie wiedzial ze takie sa, ale juz po Dubaju bedzie mial...
Teraz pijemy Jima przyjaciela i kolezanke Cole Light (Walek nie pozwala kupic Pepsi).....
Dobra papaa...
Pozdrawiamy czytelnikow i goraca prosba, chce miec w tym temacie ponad 10 wpisow....!!!!! My sie staramy a wy... to nieprawdopodobne zeby zdjec bylo 2x wiecej niz wpisow... do roboty Gorzowiaki!!!
Moze ktos od Walka w koncu cos napisze bo chlopak jest smutny...

Adam
Adam - 2010-11-06 19:47
Coś wspaniałego ! Czytam , podziwiam i jestem pod mega wrażeniem . Pozdrowionka z Łodzi dla całej ekipy .

reszta waskich
reszta waskich - 2010-11-06 20:29
Bardzo nas cieszy ze macie niewyczerpane zapasy energii do ciaglych zmian i zwiazanych z tym wrazen. Ciekawa jestem czy wojtek wie kto to pisze.Piekne sa wszystkie zdjecia ale mi szczegolnie przypadly do gustu zdjecia ludzi sa niepowtarzalne i one tak naprawde oddaja prawdziwe Indie robcie ich wiecej . Bardzo tesknimy. Kiedy wracacie.Calujemy mocno.

reszta waskich - 2010-11-06 20:35
Zapomnialam Wojtek moze mi kupic ladny szalik taki uniwersalny do wszystkiego.Tacie tez. To tak na marginesie pa,wiecej nie mamy zyczen.Tak jestescie wysoko to moze spotkacie tam MIKOLAJA. ha ha

reszta waskich
reszta waskich - 2010-11-06 20:37
Ja tak moge wedlug zyczenia do 10. pa

Dominik
Dominik - 2010-11-06 21:27
no dobra to teraz ja przejmę pałeczkę od rodziców wąskiego ... no ale bez przesady dam się wykazać innym w końcu Gorzowiaków u Nas pełno ... dla Twojej informacji bracie z Pawlickimi dalej niż bliżej ... Josef powiedział że wystawi ich za 1 melon i jak ktoś się zgłosi chętny to wypożyczy nie wiem czy to po to aby odstraszyć potencjalnych zainteresowanych czy na serio ale Władek pisze ze jest z nim umówiony na połowę listopada ... Falubazy rzuciły temat na forum że są zainteresowani Gollobem ha ha ha ... podziwiamy Wasze podróże naprawdę super sprawa ... ten przelot samolotem też zajebioza ... no ale może i mi kiedyś będzie dane to zobaczyć ... ogólnie to u Nas się pora deszczowa zaczęła tak więc ponuro i wietrznie ... tak więc pozdrawiamy gorąco i czekamy na fotoreportaże ... a ja poproszę jakieś dobre herbatki ... Dominik Mikołaj Martynka

siemion
siemion - 2010-11-06 22:21
Ja poproszę jeden z tych kolorowych proszków. Nie wiem do czego służą, ale prawdopodobnie - widzialem na facjatach świętych - do malowania czoła... W takim razie proszę dwa kolory, bo jeszcze kreskę trza zrobić wzdłuż nosa. Aha, i dajcie jakieś zdjęcie Ewy, bo mamy podejrzenia, że zostala gdzieś w Indiach...
Pozdrowienia z męczącej Zielonej Góry.

Daniel
Daniel - 2010-11-07 04:06
proszki to barwniki... Ewa akurat wczoraj nie trekkingowala, wygodnie busem pojechala do Nangarkot i dlatego nie ma fotek...

Leszek
Leszek - 2010-11-07 17:41
Cześć już dawno nie wchodziłem na waszego bloga ... Ciągle coś do roboty, ale z samego rana jak wstałem na kacu to obiecałem sobie, że w końcu zobaczę, co robicie. No i to, co zobaczyłem wydaje mi się, że jest super troszkę mało zdjęć, ale wiem jak to jest na wyjazdach nigdy nie ma na to czasu myślę, że się dobrze bawicie. My wczoraj byliśmy na basenie i spotkaliśmy się z kostką i Tymonem, było fajna zabawa. A dzisiaj Ewa łuki kostka tymek i ja byliśmy w kinie na fajnej komedii później poszliśmy na plac zabaw i znów było super byli bardzo grzeczni i tymek słuchał się jak nigdy, ale w końcu, kto nie słucha wujka.
Kończę, bo oglądam teraz Kubicę na razie jest na 11 miejscu. Pozdrówcie wszystkich uczestników wielkie buziaki od nas pa.

monika wu
monika wu - 2010-11-07 18:20
"To jeszcze ja – (od wałków) bo w zeszłym tygodniu nie mówiłam, bo byłam chora. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu ...itd" ;)

niech chłopak nie będzie smutny
niech się cieszy;)

bawcie się dobrze
i dużo zdjęć proszę:)

tymkosz
tymkosz - 2010-11-07 20:55
Takich widoków nie znajdziesz w kraju. Podziwiam Was i czekam na zdjęcia.
U nas ok. Szara jeszcze w ciągu.
3 dni do szkoły i do końca tygodnia odpoczynek

Italiano
Italiano - 2010-11-08 10:11
Ponowne pozdrowienia dla podróżnych, Lech wczoraj znowu przegrał w lidze, siatkarki z Ruskimi mam nadzieje Walek ze tego nie ogladales. Szczególne pozdrowienia dla Karoliny i Adriana od Marianki, Ewy, Franka (który wczoraj skończył 7 lat i przechodzi teraz pod moją opiekę) i Tomka.

Tomek DnB
Tomek DnB - 2010-11-09 15:34
przeglądałem cały album z podróży, ciekawa podróż niewątpliwie, powtarzający się motyw to zdjęcia WW z tubulcami :) pozdrawiam

STANEK
STANEK - 2010-11-09 16:42
JASNE
TYLKO MY TU ZA.........LAMY
OCZYWIŚCIE OGLĄDAMY I ŚLEDZIMY WASZE WYCZYNY I ........ NAS STRZELA .

GENERALNIE POZDROWIENIA DLA CAŁEJ EKIPY

FAJNIE MACIE, SZKODA ŻE MNIE TAM BRAK

Vi
Vi - 2010-11-11 15:06
... ho ho... Edi daje radę? Bo obawiam się o jej samopoczucie... Pozdrowienia dla wszystkich z Bydgoszczy...