Geoblog.pl    didi    Podróże    Berlin-Mumbai-New Delhi-Agra-Kathmandu-Goa-Istanbul-Berlin    Kolejny etap - New Delhi

Kolejny etap - New Delhi

Indie
Indie, New Delhi

Cześć kochani u nas juz przed 01:00, ale ciagle jesteśmy na chodzie, ale nie wszyscy... tylko Karol (chlorka), WALEK VEL CHLOREK I ja, czyli pospolity Didi.Otóż, po przylocie do Delhi szybka taxa i pod hotel.. a w hotelu dramat.. Vansan Hotel pomimo dobrej oceny na Agodzie hotel dramat.... Po 5 minutach grzybooglądania powiedzieliśmy pas... na nasze szczeście spotkaliśmy managera z Agody, kóry wziął nas do Indyjskiego PTTK i zabookowaliśmy nowy hotel w Delhi i hotele na kolejne dni... oraz samochód Toyota 6+1, wraz z wesołym kierowcę, którego mamy na najbliższe 3 doby... teraz kończymy bo jesteśmy styrani..
Pa..
czytac i wpisywać się bo jak nie to w ....
Pa.
My.
Ok.

siemion
siemion - 2010-10-31 21:19
Jak już Didi mówi, że dramat, to musi być co najmniej "tragedia". Nie zazdroszczę, życzę diametralnej zmiany warunków. Głowy do góry... Nigdy nie jest tak źle, żeby nie było gorzej, a teraz to tylko może być lepiej, bo przecież już jest dobrze... jak nie bardzo dobrze.
Pozdrawiamy i trzymamy kciuki.

iReszta Wąskich
iReszta Wąskich - 2010-10-31 22:19
Na wstepie bardzo mocno Was całujemy tzn mama Grażyna i tata Andrzej.
Didi nie krzycz już się będziemy wpisywać.
Sledzimy Wasze przygody od pierwszego dnia.
Z tego co widzimy to macie dużo atrakcji
ifantastycznych przygod , przeciesz o to chodzilo. Jestescie ,, anglo-jezyczni'' i poradzcie
sobie ze wsztstkimi problemami. Odwagi. Już
samm pomysł tej wyprawy mówi nam że
należycie do ludzi, którzy się niczego nie boją.Pa. Do napisania. .

Dominik
Dominik - 2010-11-01 11:54
no czekamy na nowe zdjęcia ... z Gorzowa nie jesteśmy jak już to z Leszna :) Mikołajowi się lew podobał mówi że ma podobnego w domu i SIMBA się nazywa ... tak więc jak to wcześniej siemion już pisał u Nas cmentarna atmosfera ale ja tam mam dzisiaj dzień filmowy ... tak więc pozdrawiamy z ZG ... (i tak jak pisałem nie zapomnij o dobrej herbatce dla mnie)

S
S - 2010-11-01 17:01
Panie Siemion z tym zalapaniem bakcyla to troche sie pospieszyles.. Grzyb im sie nie podoba!

Seba i Skrzacik
Seba i Skrzacik - 2010-11-01 21:01
Dzięki za link,
Miło was poznać, chcoć mam nadzieję że po powrocie będzie jeszcze milej.

Wałki trzymajcie się ... Czekamy na Was !!!

Wuja Andy
Wuja Andy - 2010-11-02 11:14
Ty "papudraku" nie strasz ludków co poswiecaja swój czas i prad ,zeby zobaczyc te miernoty co wklejasz :-) A tak powaznie - to trzaskaj foty ile wlezie na karte ,bédziesz mial co wnukom pokazywac ! :-)))))))))

Jurek i Lucyna
Jurek i Lucyna - 2010-11-02 11:19
Piękne zdjęcia (Ewa gratuluję), fajne opisy, czytamy wszystkie wiadomości i zazdrościmy Wam. Pozdrawiamy z ZG

jacek
jacek - 2010-11-02 14:30
Pozdrowienia z DnB z Zielonej. Nie pracujemy tylko......ogladamy:)

hubsag
hubsag - 2010-11-03 09:01
Widzę, że jednak się skusiliście na Zapomniane Miasto...