Geoblog.pl    didi    Podróże    BERLIN-DOHA-HONG KONG-SINGAPUR-PHUKET-BANGKOK-HONG KONG-DOHA-BERLIN    safari island

safari island

Tajlandia, Phuket Bay

Dzis pobudka o 6.30 , a to wszystko dlatego, że o 7.15 czekał na nas autobus, który zabrał nas do Safari Island - krótko mówiąc w ofercie były następujące atrakcje:
- trekking na słoniacg, show ze słoniami w roli głównej, spływ canoe po rzece, pokza małpek, sztyka sadzenia i zbierania ryżu, przejażdzka rydwanem , który ciągnęły woły, fotki na byku, fish spa (rybki które gryzą skórę), park orchidei, thai cousine, thai boxing i jeep safari... wszystko ekstra zdjęcia dopowiedzą reszt e...
Pozdrawiamy... aaa i jeszcze jedno wszyscy mają ksywki ciekawe kto zgadnie do kogo nalezsą,:
aloe vera, kolanko, baktria, shoping, ksiąze xanax, boss, cięzarówa, lobster, zgaga.... brakuje nam tylko dla jedej osoby...

koni
koni - 2010-06-03 15:00
super,

Dominik
Dominik  - 2010-06-03 17:49
a gdzie zdjęcia orchidei ? czekamy na powrót i zdjęcia... do zobaczenia w Berlinie

tati
tati - 2010-06-05 10:44
Czekamy na zdjęcia i na Was .Safari widzę że super a.... jaki macie kolor skóry.Przywitamy wszystkich piękną pogodą w Z.G jest 26,C pa

rspoland
rspoland - 2010-06-05 16:12
a u nas w Kopenhadze tez upal, 25 w cieniu, przyjechalismy do skandynawii poopalac sie i popic calsberga, tylke syrenke zwineli na expo do shanghai , ale dzielnie ja zastąpilismy :) Wygra Gollob!!!!

zula - 2010-11-11 10:19
...i tak nagle zakończył się opis ...ciekawy i humorystyczny ! -
zdjęcia również pokazują ,że to był radosny wyjazd...czekam z niecierpliwoscią na dokończenie ! :)